بیمه تکمیلی سامان

راهنمای دریافت خسارات بیمه تکمیلی سامان

راهنمای دریافت خسارات بیمه تکمیلی سامان

راهنمای دریافت خسارت بیمه درمان تکمیلی

روش اول: مراجعه به مراکز درمانی دلخواه:

شما می‌توانید پس از مراجعه به مراکز درمانی، صورتحساب هزینه‌های پرداختی خود (اصل فاکتور، اصل دستور پزشک و کپی نتیجه اقدامات پاراکلینیکی) را در کمتر از 4 ماه از تاریخ فاکتور به مرکز پرداخت خسارت بیمه سامان در شهر خود تحویل نموده تا پس از بررسی های لازم، هزینه‌های تحت پوشش طبق تعرفه وزارت بهداشت محاسبه و به حساب بیمه گذار واریز شود.

روش دوم: مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سامان:

شما میتوانید با ارائه دستور پزشک و اعلام یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سامان درخواست معرفینامه از شرکت بیمه داشته باشید و پس از دریافت اصل معرفی نامه در کمتر از 5 روز از تاریخ صدور آن، جهت انجام امور درمانی خود به آن مرکز که در معرفینامه نیز قید شده است مراجعه فرمایید. در این حالت مراکز طرف قرارداد موظف خواهند بود با توجه به سقف هزینه‌های توافق شده که معمولاً در معرفینامه هم قید می‌شود، بدون دریافت هزینه، اقدام به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز نمایند.
** در مواقع اضطراری و روزهای تعطیل یا ساعات غیراداری که امکان هماهنگی با امور اداری شرکت بیمه سامان وجود ندارد، شما می‌توانید با ارائه بیمه نامه درمان، به مراکز درمانی مراجعه نموده و روز بعد، اقدامات لازم اداری را به عمل آورید.

به طور کلی روال پرداخت به دو صورت می‌باشد.
- شما می‌توانید پس از مراجعه به مراکز درمانی، صورتحساب هزینه‌های پرداختی خود را از طریق سازمان به شرکت بیمه یا نمایندگی‌های آن اعلام نموده تا پس از بررسی های لازم، هزینه‌های تحت پوشش محاسبه و پرداخت شود.
- شما میتوانید پس از دریافت معرفینامه از شرکت بیمه‌ سامان، به بیمارستان مذکور مراجعه نمایید. در این حالت بیمارستان‌های طرف قرارداد موظف خواهند بود با توجه به سقف هزینه‌های توافق شده که معمولاً در معرفینامه هم قید می‌شود، بدون دریافت هزینه ، اقدام به ارائه خدمات درمانی مورد نیاز نمایند. در این روش شما پس از تعیین بیمارستان، بایستی به همراه دستور پزشک مربوط و همچنین نامه کتبی بیمه‌گذار(سازمان و یا شرکتی که از طرف آن بیمه شده اید)، برای دریافت معرفینامه به شرکت بیمه مراجعه نمایند تا معرفینامه بابت پوشش هزینه درمانی خاصی که موردنظر راست، صادر شود.
** در مواقع اضطراری و روزهای تعطیل یا ساعات غیراداری که امکان هماهنگی با امور اداری شرکت بیمه سامان وجود ندارد، شما می‌توانید با ارائه کارت درمان گروهی، به مراکز درمانی مراجعه نموده و روز بعد، اقدامات لازم اداری را به عمل آورید.
مشاهده مراکز طرف قرارداد بیمه سامان

اپلیکیشن درمانت

ویژه بیمه شدگان طرح های خانواده بیمه سامان

راهنمای کاربری اپلیکیشن درمانت لینک اپلیکیشن درمانت

استعلام خسارت بیمه درمان

جهت استعلام خسارت بیمه نامه درمان سامان وارد لینک زیر شده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

فرم استعلام خسارت بیمه درمان


آدرس مرکز خسارت : خیابان ملاصدرا-خ شیراز شمالی- خ زاینده رود غربی- پلاک14

جهت پیگیری خسارت 91008448 در صورت مشغول بودن شماره تماس:8943 عدد 0 را گرفته و به سایر همکاران خسارت درمان وصل می شوید.

داخلی 3325 جهت دریافت معرفینامه و شماره 09366393990 و گرفتن معرفینامه از طریق وایبر و واتس اپ
معرفینامه 5 روز مهلت استفاده دارد.

جهت مشاوره و استعلام قیمت فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود